|
Topic: Film Recensies door jullie | 22-10-2009 00:30 Steven Moderator
 1972 Points | Hey mijn vriendjes en vriendinnetjes van Nextgamer,
ik ben vandaag naar de bios gegaan en ik had zin om ff een film recensie te schrijven en voila, dr
is een nieuwe topic geboren!
Dus lees hier recensies van normale sukkels zoals jij en ik en misschien kan het je net overhalen om
naar die film te gaan waar jij zovaak over twijfelde.
MvG Steven
| | |
RE: Door Steven ( Moderator) op 22-10-2009 00:31  1972 Points
| Eerste recensie van moi, komt tie
Net terug van de bios, wilde eerst naar f*king Inglorious Basterd maar die was 16+ dus ik allemaal
slimme manieren bedenken om binne te komen. Eerst reserveren omdat ik dacht dat je dan sowieso
binnenkwam, niet dus. Dus liet een maat van mij waarmee ik samen ging de kaartjes hale ( hij leek
ouder ) vraagt die k*nker balie-travestiet: 'hoe oud ben je?' Zegt mn vriend 16, en zegt die balie
gast weer, mag ik je ideekaart zien? Dus mn vriend net doen alsof hij het mee had. En zei tegen die
bitch, ik heb hem nie bij me. Dus wij konden dr mooi nie in. Zegt die Bitch ja jullie kunnen naar
'de Storm' ( ik haat NL films) of uhm is joun vriend een meisje of een jongen? (Ik stond toevallig
om een hoekje) zegt mn vriend jongen, dus zei die bitch weer, nou deze valt af, (was waarschijnlijk
Fame) of deze, The sugeriation (met Bruce Willis) nou die film begon dus pas om 9.30 en wij waren dr
om 8.30. Dus fuking een uur zitten wachten. (Gelukkig zag ik allemaal lkkre wijven een zaal uitkomen
en ik begon dus met een paar lkkre dames te praten, kwamen waarschijnlijk trug van Fame) Nou toen
die naar huis moesten gingen we ff achter de 360 demos spelen, daarna EINDELIJK de zaal in, gingen
we de verkeerde in (Sukkeltjes) Maar goed zaten
we eindelijk in goede zaal (wel kut stoelen) kon de film beginnen, eerst allemaal reclames en shit
drna trailers en toen hoorde ik een geweldige nummer van de King of Pop, man in the mirror. En toen
begon een prachtige trailer af te spelen van de film Michael Jackson This Is It. ( Ben benieuwd wie
dr naar toe gaat) Hij draait maar 2 weken in de bios en komt niet uit op DVD dus mensen kijken!!!!!!
Maar goed drna zag ik een trailer van 2012, rampenfilm, ( k ga dr mooi nie naar toe, straks vieren
we oud en nieuw op 2012, dan flip ik helemaal) maar de film kon dus beginnen, ff Energy blikje en
chips openmaken en genieten. Mijn mening, waarschijnlijk nie zo goed als Inglourious Basterds maar
wel een leuke film. De film gaat over een toekomstige wereld waarin mensen in een stoel gaan zitten
en een bril opzetten en dan krijgen ze een levensechte, mooiere versie van hun 'ik' en dat zijn dan
robots die je kunt besturen, die gebaseerd is op hun. Je voelt wel dat je die 'ik' ben zeg maar. Dus
eerst dachten mensen dat je veilig was omdat als je 'ik' dood ging, jij niet doodging, maar dat
blijkt dus niet zo te zijn want er was een moord gepleegd op een 'ik' ( voor het gemak, het heet een
Sugerate, ofzoiets ) en op een rare manier was dus die bestuurder van die 'ik' ook dood terwijl dat
nie kon, ik zeg nie hoe die dood was want das een dikke spoiler. Maar dan moet Bruce Willis dr
achter komen hoe want hij wordt door iets gemotiveerd ( k zeg ook weer nie wat want das weer een
dikke spoiler ) zoals ik al zei, leuke film, je moet het niet te serieus nemen, einde is wat slapjes
( we konden nie helemaal afkijken, laatste 2 minuutjes niet want anders misten we de bus en konden
we mooi bij de busstation slapen ) Maar met deze
film komt Bruce Willis niet tot zn recht als actie-Bambo Lambo de Rambo van de Bombo. Verstand op
nul en kijke maar, k zal je vriendin dr nie naar toe nemen, zal ze denk ik nie leuk vinden. Maar k
zie dat ik veelste veel heb geluld (nutteloze info dus nie lezen ) En ik ga slapen nu, trusten mensen en keep watching
Nextgamer.nl!!!!!!
—— He was the one who showed us we can Moonwalk, he was a Smooth Criminal, Billie Jean was not his lover, he said We Are The World and remembered us the Man in The Mirror, he IS The King of Pop and he IS Michael Jackson! *1958-2009* | | Reageren |
RE: Door Marcel ( Moderator) op 22-10-2009 00:36  3802 Points
| Hmm, dus totaal geen film om een keer te gaan kijken?
Dat doe ik sowieso al niet, want houdt totaal niet van films, maargoed. Ik houdt alleen van goede
comedy, anders niet.
Rest is allemaal zo saai. Iets wat fucking eng moet zijn is meestal gewoon echt saai..
—— Dit is een onderschrift. | | Reageren |
RE: Door Steven ( Moderator) op 22-10-2009 00:56  1972 Points
| Dat wel, zkr als je scions-fiction nerdje ben, idee is goed, uitwerking minder. De film is het
kijken waard maar er komen beter films als je weinig geld heb.
—— He was the one who showed us we can Moonwalk, he was a Smooth Criminal, Billie Jean was not his lover, he said We Are The World and remembered us the Man in The Mirror, he IS The King of Pop and he IS Michael Jackson! *1958-2009* | | Reageren |
RE: Door Mark ( Beheerder) op 22-10-2009 07:40  6671 Points
| Bezoek zo n vier a vijf keer per jaar de bios en doet dat meestal alleen bij extra lange films...
Maar 2012 wil ik zeker in de bios zien 
—— -- NG - 01/11/2008 - NG -- | | Reageren |
RE: Door kalars ( Moderator) op 22-10-2009 08:19 RE: Door Ashen ( Moderator) op 22-10-2009 09:08  1340 Points
| Die bitches and ho's moeten niet fokken met jou!
OT: euh, kutfilm right?
—— Say whatever you want motherfucker, just say my name | | Reageren |
RE: Door Steven ( Moderator) op 22-10-2009 12:03  1972 Points
| @Mark
Dan moet je snel naar Inglourious Basterds gaan, die duurt ongeveer 2.5 uur. Moet je wel 16+ zijn
he.
@Ashen
Tis zeker geen k*tfilm, hij is wel vermakelijk maar het had beter gekund, zoals ik al zei, het idee
is echt goed en als je een acteur kan zorgen als Bruce Willis vind ik dat je dat je dan ook voor een
goeie film moet zorgen. Maar jullie moeten hem gewoon zelf zien om een oordeel te geven. Het feit
dat ik liever naar Inglourious Basters wilde zegt genoeg lijkt me.
RE: Door kaloek (Lid) op 22-10-2009 22:35  774 Points
| whaha ik zit heel da stuk te lezen en na 3/4 komt er pas de filmrecensie zelf whaha gelijk een heel
levensverhaal
—— HUP NAC! | | Reageren |
RE: Door Steven ( Moderator) op 22-10-2009 22:57  1972 Points
| @Kaloek
Jha leuk toch 
RE: Door Mark ( Beheerder) op 22-10-2009 22:57  6671 Points
| Ben 21 dus maak me over leeftijden niet druk.
Bioscoop tips van Mark voor dit najaar:
- Zombieland
- 2012
- Old Dogs
- Sherlock Holmes
—— -- NG - 01/11/2008 - NG -- | | Reageren |
Reacties: « | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | » |
|
|
| Laatste forum reacties |
|
|
| Special |
|
|
| Nieuwste video's |
|
| Poll |
|
Wat is jullie favoriete genre van gaming? (51 x)
|
| |
|