|
Topic: Lockerz | 01-11-2009 20:28 Wouter36 Lid
 294 Points | Hey
Ik ben achter een site genaamd Lockerz gekomen.
Daar kan je sparen voor oa games en consoles.
Om lid te worden moet je geinvite worden, als je dat wilt moet je mij even een pm sturen met je
email adres.
Ik heb geen idee of dit echt is, maar ik heb van veel mensen gehoord dat ze hun spullen gewoon
binnen krijgen, bijvoorbeeld op het onofficiele Lockerz forum:
http://lockerzforum.com/prizes_received/
Je kan punten (PTZ) verdien door mensen te inviten, inteloggen en de dagelijkse vraag te
beantwoorden.
Dit is helemaal niet als reclame bedoeld, maar als jullie dit niet hier op het forum willlen hebben,
dan begrijp ik dat en moet je dit topic maar verwijderen 
www.lockerz.com
| | |
 2981 Points
| Er zijn veel betere site's zie www.euroclix.nl en nog veel meer,
het werkt inderdaad wel, heb het zelf ook wel eens gedaan, maar ik hoef niet
—— ♥ 22-02-2009 - 22/02/2010 NG | | Reageren |
 6 Points
| Ik hou niet van dit soort dingen, er zit toch altijd een adder onder het gras 
——
| | Reageren |
RE: Door miesie (Lid) op 02-11-2009 08:33  116 Points
| de adder hier is dat ze je gegevens hebben. Ook is het puur promotiemateriaal, aangezien ze naast
het systeem wat ze nu hebben ook een webshop en dergelijke aan het maken zijn.
Als het zover is krijg je ook minder punten. Tijdelijk krijg je nog extra veel. Het enige is dat de
voorraad niet heel vaak word bijgevuld. In november bijvoorbeeld word de voorraad 2x aangevult. Nu
krijg je een start van ongeveer 30 punten. Elke dag dat je komt op de site krijg je 2 punten. Je
hebt al een spel voor slechts 100 punten.
Je kan wel alleen maar op uitnodiging lid worden van de site. Mochten er mensen zijn die lid willen
worden, stuur me dan even een pm met je email adres. Dan stuur ik je een uitnodiging. 
——
| | Reageren |
 1243 Points
| Ben ik veel te lui voor.... Een site bezoeken alleen voor de prijsvragen is toch ook niet leuk...
Prijsvragen is een leuk ding om erbij te hebben maar niet om het als algemeen lokmiddel te
gebruiken.
—— Dinosaurs were made up bij the CIA to discourage time travel. | | Reageren |
RE: Door Marcel ( Moderator) op 02-11-2009 21:26  3129 Points
| | Quote: | Ben
ik veel te lui voor.... Een site bezoeken alleen voor de prijsvragen is toch ook niet leuk...
Prijsvragen is een leuk ding om erbij te hebben maar niet om het als algemeen lokmiddel te
gebruiken. |
Dat wordt hier ook gedaan. Hier melden ook een aantal mensen zich aan, puur voor de prijsvragen van
deze maand.
——
| | Reageren |
 2981 Points
| maargoed, je kunt er niks aan doen, en bekijk het positief, als ze het bevalt zullen ze wel blijven
en vrienden uitnodigen 
RE: Door Marcel ( Moderator) op 02-11-2009 22:25  3129 Points
| | Quote: | maargoed, je kunt er niks aan doen, en bekijk het positief, als ze het bevalt zullen ze wel
blijven en vrienden uitnodigen  |
Ja, mag je hopen inderdaad. Maargoed, nevermind.
We zullen zien wie er blijft, en wie vooral niet.
——
| | Reageren |
 2981 Points
| haha er zijn de laatste tijd wel veel leden bij gekomen, moet je maar eens kijken in 2 dagen een
stuk of 15
RE: Door miesie (Lid) op 02-11-2009 22:42  116 Points
| lol dan weet je in elk geval waar het hun om gaat 
maar we gaan offtopic 
zijn er nog mensen die mee willen doen met lockerz?
——
| | Reageren |
|
|
|
| Laatste forum reacties |
|
|
| Special |
|
|
| Nieuwste video's |