|
Topic: Assassins Creed II | 24-11-2009 16:28 Wouter36 Lid
 294 Points |

Ik zag er nog geen topic over, dus dacht ik 'laat ik dan maar een topic ervan maken'. 
Heeft iemand hier de game al, eigenlijk hoef ik het niet meer te vragen, en bevalt hij goed?
Ik wil deze game momenteel erg graag. ACII of MW2 wil ik op dit moment erg graag. Het is dat MW2
split screen heeft, anders wist ik al voor welke game ik ging. Eerst de prijsvraag uitslag afwachten

Prijsvraag:
http://www.nextgamer.nl/nieuws/4365
| | |
RE: Door Steven ( Moderator) op 24-11-2009 16:34  1763 Points
| Ookal zal je die prijsvraag niet winnen, ga voor MW2! Als je CoD4 redelijk vaak speelde moet je ckr
MW2 halen, das mijn tip.
—— He was the one who showed us we can Moonwalk, he was a Smooth Criminal, Billie Jean was not his lover, he said We Are The World and remembered us the Man in The Mirror, he IS The King of Pop and he IS Michael Jackson! *1958-2009* | | Reageren |
RE: Door den-haag (Lid) op 24-11-2009 16:35  739 Points
| zowizo mw2 man daar moet je niet over twijfelen!!
heb je cod4 niet gehad?
ac2 is ook goed maar ik weet tog dat ik hem snel laat liggen voor mw2 dus haal hem niet.
—— Ik ben de onbekende bekende je kent hem! | | Reageren |
RE: Door Roy ( Beheerder) op 24-11-2009 16:42  5013 Points
| Ik heb hem al een tijdje, leuke game vergeleken met deel 1. Komt voornamelijk door Itiliaanse
setting. Idee en concept blijft hetzelfde. Lees binnenkort hier de recensie.
—— PSN: SilverShotNL | | Reageren |
RE: Door Wouter36 (Lid) op 24-11-2009 16:44  294 Points
| Ik heb CoD 4 gehad ja.
Maar het is dat mijn halve collectie uit shooters bestaat, en dit is een heel soort andere game
waarvan ik niets vergelijkends heb.
En MW2 komt heus nog wel een keer, ik merk dat ik nu iets meer zin in ACII heb. Dat komt ook omdat
veel vrienden hem hebben (helaas wel voor de 360 )
——
| | Reageren |
 1614 Points
| Ik heb hem sinds gister gekocht en hij bevalt aardig 
Vanavond een video ervan.
—— Death Magnetic The Bestic | | Reageren |
RE: Door Wouter36 (Lid) op 24-11-2009 17:23  294 Points
| Wa voor een video is dat? Een soort kleine review?
Zijn de trophies van ACII te doen trouwens?
——
| | Reageren |
 531 Points
| Ik wil zowel MW2 als Assassins creed 2, maar binnekort verhuizen we en het is nog onduidelijk of ik
dan goede verbinding ga hebben met mijn ps3 (Ga in een caravan wonen met ons mam en de draadloze
router van de camping staat volgens mij bij de receptie ofzo weet nog niet of dat gaat werke
aangezien mijn neefje beweerde de buren bij hem thuis neit eens te kunnen bereiken emt zijn ps3),
dus heb ik liever Assassins creed 2, maar wil ook nog uncharted 2 hebben en mijn geld gaat al te
snel op de laatste tijd 
——
| | Reageren |
RE: Door Wouter36 (Lid) op 25-11-2009 14:26  294 Points
| Zijn ze laat mee dan.
Toch zet je dit bij de ACII prijsvraag neer:
''Deze moet ik winnen.. Ik heb zelf geen geld..''
???
——
| | Reageren |
Reacties: « | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | » |
|