|
Topic: (RE) Waarschuwing! | 07-12-2009 22:19 ThomThomas- Lid
 751 Points | In het spel "Modern Warfare 2" Op de PS3, (Xbox360, PC) Zijn er weer een paar glitches
"vrijgekomen".
De Javelin Glitch kennen jullie waarschijnlijk al, in ieder geval, daar ga ik niet over beginnen

"Er zijn mensen die in het level Favela onder het level zitten zodat je hun niet kan doden,
maar zij jou wel.
Ik waarschuw je alvast, ik heb het net weer meegemaakt."
De meeste maken het niet mee, maar dit is nogal frustrerend, zeker als je een beetje op je
kill/death ratio let.. 
| | |
 2299 Points
| Heb je andere topic even gesloten voor wat duidelijkheid.
—— The Beatles Are Legend ! | | Reageren |
RE: Door kalars ( Moderator) op 08-12-2009 09:27 RE: Door Steven ( Moderator) op 08-12-2009 13:54  1972 Points
| Noooit meegemaakt, ook die javelin glitch nooit meegemaakt
—— He was the one who showed us we can Moonwalk, he was a Smooth Criminal, Billie Jean was not his lover, he said We Are The World and remembered us the Man in The Mirror, he IS The King of Pop and he IS Michael Jackson! *1958-2009* | | Reageren |
RE: Door Preston (Lid) op 08-12-2009 14:41  446 Points
| hmm behoorlijk nep als je een spel koopt en zoiets gebeurt
—— Waiting for PES 2011, COD Black Ops! | | Reageren |
 355 Points
| ik heb er nog geen een onder de grond gezien maar ik heb ze wellis hoog in de lucht zien zweven da
was pas flauw 
—— Het Is Ownen Of Geowned Worden | | Reageren |
 751 Points
| | Quote: | ik
heb er nog geen een onder de grond gezien maar ik heb ze wellis hoog in de lucht zien zweven da was
pas flauw  | Via daar
komen ze onder de grond.
Nu gaan ze ook in in de grond zitten bij een ander level, ga dat later wel opzoeken.
Ook erg frustrerend, ik zat net lekker te spelen, bijna een chopper gunner, word ik door een
glitcher gekilled.
—— PSN ID: TomThomasTom | | Reageren |
RE: Door kaloek (Lid) op 08-12-2009 22:27  774 Points
| whaha ik heb de hele tijd kills met javelin das op zich wel leuk als iedereen het doet, net
bijvoorbeeld zat ik ook in een potje met 5 andere javelin glitchers ofzo das wel lagge
had wel 46-24 ofzo haha
(ik gebruik hem ook alleen om ff die challange te halen daarna gebruik ik die glitch niet meer)
—— HUP NAC! | | Reageren |
Reacties: « | 1 | » |
|
|
| Laatste forum reacties |
|
|
| Special |
|
|
| Nieuwste video's |
|
| Poll |
|
Wat is jullie favoriete genre van gaming? (51 x)
|
| |
|