|
Topic: Game kiezen | 09-02-2010 08:07 ThomThomas- Lid
 363 Points | Heey,
Ik wil graag een game kiezen, maar ik weet nog niet welke. Ik heb 84euro dat ik wil uitgeven.
De spellen die ik wil:
-MAG
-Aliens versus Predator
Alleen welke zou ik nemen, ik zit al heel lang te twijfelen.
(Jullie hadden een langere lijst met games verwacht, hé? )
--
Overigens, ik vond de demo van Aliens versus Predator erg leuk, om met vrienden te spelen dan, want
online kon die demo niet. En MAG beta was ook erg leuk, om met vrienden tegen andere groepen te
vechten.
| | |
RE: Door Roy ( Beheerder) op 09-02-2010 08:28  4953 Points
| Als je uit die twee moet kiezen zou ik voor MAG gaan. Het beste kan je wachten tot 4 of 5 maart dan
verschijnt Bad Company 2.
—— PSN: SilverShotNL | | Reageren |
RE: Door Ashen ( Moderator) op 09-02-2010 09:42  994 Points
| AvP sowieso, die game had maar een game mode in de demo en nog steeds wordt die kapot gespeeld, een
top spel!
—— Say whatever you want motherfucker, just say my name | | Reageren |
RE: Door Prime (Lid) op 09-02-2010 11:23  80 Points
| Waarom kiezen? Bestel ze alle twee bij een webshop en je zit rond de 80 Euro... 
—— Totally reeking of awesomeness! | | Reageren |
 363 Points
| | Quote: | Waarom kiezen? Bestel ze alle twee bij een webshop en je zit rond de 80 Euro...  |
de enige winkel waar dat kan is: ... (Ik zeg het maar niet, vanwege de regels). Maar ik wil maar één
goed en nieuw spel, en MAG en AvP waren zeer aantrekkelijk voor mij..
2 nieuwe games zijn wel leuk hoor, maar dan liever 1FPS en 1TPS (etc.)
—— PSN ID: TomThomasTom | | Reageren |
 1585 Points
| AvP is niks. Ook de demo gespeeld en mijn verwachtingen waren groter dan ik zag. Lelijke graphics
ook vind ik 
Ik zou voor MAG of battlefield bad company 2 gaan 
—— Death Magnetic The Bestic | | Reageren |
RE: Door Prime (Lid) op 10-02-2010 09:23  80 Points
| AvP speelt geweldig, graphics zeggen niet alles, maar dat ontgaat tegenwoordig helaas een hoop
mensen... Het is ook geen standaard shooter, dus een hoop mensen die de demo proberen en MW2 gewend
zijn worden direct genadeloos afgeslacht door de aliens en predators. Wat voor de andere spelers dan
wel weer erg grappig is trouwens 
En sites waarop je ze beide kan bestellen voor die prijs zijn er zat, maar ik ben nieuw hier, dus ik
moet geloof ik eerst de regels maar even doornemen voor ik ze op ga noemen.
—— Totally reeking of awesomeness! | | Reageren |
RE: Door Ashen ( Moderator) op 10-02-2010 13:16  445 Points
| Hey ThomThomas als je voor AvP kiest dan kan je me wel toevoegen op PSN als je wilt? Dan kunnen we
samen die game spelen online want weet nog niet wie hem meer gaan halen in me buddielist. PSN-iD
staat in me onderschrift. 
—— The Thing That Won't Die, In The Nightmare That Won't End! PSN iD: Chrisinator | | Reageren |
|
|
|
| Laatste forum reacties |
|
|
| Special |
|
|
| Nieuwste video's |
|
| Poll |