|
Topic: Oordopjes | 27-02-2010 13:04 Steven Moderator
 1972 Points | Hallo debielen ,
Na ongeveer 6 maanden de standaard oordopjes van Blackberry gebruikt te hebben, vind ik het wel tijd
voor echt goede oordopjes (die dingen van Blackberry zijn bijna even groot als watermeloenen).
Daarom wil ik dus graag nieuwe in ear oordopjes. Een beetje op internet en bij de Media markt te
hebben rondgekeken kwam ik bij deze 2 oordoppies.
Sennheiser CX270 of Creative EP630
Maar nu heb ik dus jullie hulp nodig. De Sennheiser heeft een erg krachtige bass en de Creative is
wat meer 'all-round' maar ik heb dus geen idee welk ik moet nemen. Ik luister bijna altijd R&B
en HipHop zoals Jay Sean, Jay-Z, Ne-Yo en dat soort muziek ( wat sommigen als zeik muziek
omschrijven ). Maar welk van de 2 oordopjes moet ik nemen?
Greetz, from the one and only,
Steven
| | |
 1438 Points
| Ga voor de extra bass... Dat is een MUST!
—— Dinosaurs were made up by the CIA to discourage time travel. | | Reageren |
 3629 Points
| Hip-Hop en R&B staan gewoon gelijk aan Bass!
Daarbij komt dat ik Sennheiser gewoon het beste merk voor oordopjes vind. me broer heeft hem ook. en
je krijgt ze in een pak met verschillende rubbertjes zodat hij altijd perfect in je oor past
Vind die Sennheiser trouwens ook mooier 
—— ♥ 22/02/2009 - 22/02/2010 NG | | Reageren |
 3629 Points
| Als je Hip-Hop en R&B vet vind, kijk een keertje HIER
je kent meeste al vast wel, maar er staan vast wel wat nummers tussen die je nog niet kende 
RE: Door Marcel ( Moderator) op 27-02-2010 18:43  3802 Points
| Ik heb weinig verstand van die dingen, maar ik zou ook voor de bass gaan.
—— Dit is een onderschrift. | | Reageren |
 85 Points
| Sennheiser zijn een van de beste merken ervoor, dus mijn advies is sennheiser, mooi geluid, en
sterke bass, heb zelf headphone van sennheiser, is helemaal top, je hoort allen de muziek, niet wat
er daar buiten gebeurd 
dus ik zeg sennheiser Doen 
——
| | Reageren |
 698 Points
| hallo Mongool,
Helaas heb je aan de antwoorden van deze leden ook vrij weinig want het zijn toch debielen! Maar
waarom advies vragen aan debielen als je zelf het antwoord toch al weet, dus daarom zal je wel
genoegen nemen met de Sennheiser. De beste mongolen dragen dat ding! En ik neem aan dat je op je
Blackberry een equalizer dus zal de bass geen probleem moeten zijn en kan je weer hip als een
mongool naar school om op te scheppen.

—— The Thing That Won't Die, In The Nightmare That Won't End! PSN iD: Chrisinator | | Reageren |
RE: Door Marcel ( Moderator) op 28-02-2010 12:41  3802 Points
| WTF? Waar slaat dit nou weer op dan? Kun je niet normaal reageren? En dat moet dan 27 jaar zijn..
—— Dit is een onderschrift. | | Reageren |
RE: Door kalars ( Moderator) op 28-02-2010 12:52  758 Points
| | Quote: | hallo Mongool,
Helaas heb je aan de antwoorden van deze leden ook vrij weinig want het zijn toch debielen! Maar
waarom advies vragen aan debielen als je zelf het antwoord toch al weet, dus daarom zal je wel
genoegen nemen met de Sennheiser. De beste mongolen dragen dat ding! En ik neem aan dat je op je
Blackberry een equalizer dus zal de bass geen probleem moeten zijn en kan je weer hip als een
 |
...
Dat is een grapje, toch?
—— PSN ID: TomThomasTom | | Reageren |
 3629 Points
| | Quote: | hallo Mongool,
 |
? en wat mag jij dan wel niet voor merk hebben?
|
|
|
| Laatste forum reacties |
|
|
| Special |
|
|
| Nieuwste video's |
|
| Poll |
|
Wat is jullie favoriete genre van gaming? (58 x)
|
| |
|